2012年9月22日星期六

原来心疼,是这样的;催眠自己,告诉自己,有幸福。

Everytime when u wanna go back kampung i must very worry..
Because i'm not beside u..
Inside ' believe ' also got LIE
I really dunno u izzit dun have lie me..

The first time when i know u lie me
Finally i know what is heart pain and heart broken

She birthday u bring her go Redang
My birthday u bring me go Melaka

This time u go back
U say u wanna bring ur daughter go Legoland
OK ! I nevermind !
Maybe next month we wanna go Melaka again so u bring her go
But i swear I wont go with u redang and legoland !
Pls dun shake my heart !

我时常说
只要站在别人的角度想,就不会让自己那么辛苦
可是人总会有累的一天
是否我为你想太多?

发现,原来要做到信任是那么难的!

有很多小事你忘记,而伤害到我
没关系
还是我把自己掩饰得太好?
常常对你说,我开心
但是你真的有想过我是真的开心?

有时候,我发下脾气
你就说我像小孩子似的
难道那么久了你还不了解我吗?

我知道是我太自私
但如果我不自私,就代表我不爱你
就是因为太过爱你
所以每次为了小事而吵

你说那边逼得你很辛苦了
叫我不要再多事
可是你们还不是一样在逼我?
甚至我觉得女朋友的应有的资格都没有

有时候,我真的觉得你很累了
我就像你的包袱
如果没有我,你会过得更快乐吗?

昨晚倾盆大雨,也是失眠的夜晚
慢慢睡着了,梦里还见到你
可是,你知道吗?
我是被吓醒的
梦里的你好恐怖

当我醒来的时候
我整身在发抖,眼泪也不懂几时流湿了枕头
多么希望,你在身边

今早身体不舒服
呕个不停
多么希望你知道后会关心我

如果你十次回去
我有八次都这样
我真的会疯
调换角度想
如果我跟其他男生一起睡在同一间房
你又会怎样?

难听一句
我见光死!
以后的路一片黑暗
真的希望你会知道,我需要什么灯把我照亮。

                                                                                       Jackie Ying

没有评论:

发表评论